Online Diary # AdyLaShaFiekah: At The Momentttttttttttt . :DDD

Sunday 23 September 2012

At The Momentttttttttttt . :DDD

Heyyyy . Assalammualaikum ! :D
Huhhhh , dah lma rasanya x update dkat Blog .
Al-maklumlahhh , sibukk sikitlahh ! :D
Oke-okee , xmau cakp banyakkkk ! *bila masa pulak aku bercakap . --'
Okeeee , bru-bru ni kann aku asyikk sibukk ja kann ?
Meh nk bgitau apa yng sibukk sngat tuuu , mengalahkann orng berkrja sngat kenss . :3
Okee , bru-bru ni aku buat Open House , pastu esoknya plakk ,
ada StarWalk dkat Time Square , pastu ada Gotong Royong dkt skolah .
 Mmg jadual Full trus .Skrng ni dok sibukk dngan Exam Last Year plakk ni . Mcm nk pcah kpala Otak
puya pikirrr . Okee . Ni ada gmbr-gmbr Time aku bahagia tu . :DDD


Okee . Ni masa Gotongg Royong dkat sekolahh . Tak nmpak mcm 
Gotong Royong pun kn ? Memg pun sbnrnya . xD

Ni pulak time StarWalk dkat Times Square .
Happy gila spnjng dkt sna . Bnyak jugakk gila-gila lagi 
kenangan yng kami ada . :D


Okeeeeeeeeee . Ni gmbr yng terakhirr . Time Open House ,
gmbr ni jalah yng dpt aku snap menggila . Sbb trlmpau sibukk msa tu .
Tak sempatt . Kenangann . :'D





Okeee .Settle sudhhh . Smua gmbr sudh diltkkan dlm sekeping gmbr ,
malas nk upload bnyk-bnyk . Tpiii , dlm setiap gmbr yng ada , semuanya 
adalah senyumannn aku yang sbnr . NO FAKE . Semuaa Moment ni mnjdi
stu Memoriee yng akn aku Save dalam kepala otakk aku . Heee ~
Okee . Di sinii saja terdahuluu . Assalammualikum . :D

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen