Online Diary # AdyLaShaFiekah: KINI KEMBALI .

Thursday 22 November 2012

KINI KEMBALI .

Heyyy , Assalammualaikum . :')
Sudah berkurun , berabad daahh tak update blog nie .
Trlampau bnyak bnda yng nak di story kan di sini .
Taktaulahhh nak start dri mna . >.<

Okeee , start dri psal sekolah dlu lahh . 
Skrang kan dah cuti sekolah ?! Sblum cuti, kelas aku ada buat jamuan ,
jamuan tu takdaklahhh best sngat , tapi dari segi kenangan tu memang 
THE BEST MOMENT IN THE MEMORIES
Aku  memang tak bole lupaa smua kenangan tu . :')
Okee , nie antara gmbar-2 spanjang aku brgelar 2Ceriaaa . :'D





2Ceriaaaaaaaaaaa . Ladiessssss . ;)



 Time Exam , tak macam Exam pun aku tngok , tngok lahh 
kerusi yang dekat belakang tuuuuu . Haiyaaa , sngat semak ohhh . --'
 Dengan Fatin , time tu memey serabut gylaaa , bru lpas blik
Tusyen math dngan Cikgu Rosilah , Dpan McD . :D


 Niee yng pling BESTTTT . Nie time jamuan tuu . :D
Masa tu rmai dh blikk , tnggal kami yng atas gmbr niee jaa , 
Karoeke gyla-gyla dan main bowling gylaa-gylaa . >.<
AKU KALAH . --' Kena belanja Daniel McD . Jahanemmmm . :3


THISSS ! Dengan Cikgu Roshiela , Cikgu  BM kamiii , 
tahun depan dia dh pndah pegi JB , Kami satu kelas sayang diaaa,
Diaa garangg ohhh , tapiii garang-garang sayanggg . :D
Will miss you teacherrrr . :')


Niee masa pegi rumah Hajar , Bufday diaa , :D 
Gmbar nie dipetik di depan Sunshine . Dan aku still msih tk fham
knpa Ku tngok aku mcm tu . :/


Yappp , time minggu last dlam kelass , Danial Afdal jaa yng tnggal dlm
klass , yng lain smuaa xdakk , pegi tlong ckgu , aku 
MISS gila time niee , time mood nak jadi Model . :'3


Okee , nie yang last . Serentak dlam kelas 
dngan luar kelass , yang niee sajaa yang akan
tersiratt . :')))



Okeeee , selesai sudahhh bab gmbarr , Exam Last Year punn dah hbiss ,
InshaAllah aku still kelas Ceria , Mungkin . :'/
Kalau boleh aku nk still sma dngan 2Ceria tahun niee ,
taknak ada satu perubahan pun, sbab mereka sportingg ,
apa-apa masalahhh kongsi bersamaaa , settle sama-samaa ,
main sama-samaa , all togetherlahhh . Heee . :D



Okeee . Selesai sudahh . Cukuplahh skdar niee . Alang-alang
tuuu , aku nak senaraikan nama budak-budak 2Ceria
yanggg di mana kami gelar kelas 2Cintaaaa

Nashrul , Muhd Farhan , Mohd Aidil , Arif Zawawi , 
Mohamad Shauqie , Mohd Shafiq , Daniel Rizal ,
Daniel Afdal , Irfan Hakim , Muhd Hyeqal , Izzul (ex 2 ceria)
Shahrul (ex 2 ceria ) . 
Siti Hajar , Siti Nur Amiera , Nur Aziemah , 
Nadiah Yusuf , Athirah Abdul Aziz , Nur Lina Afifah ,
Nur Wafika Izzati , Marnis Norfathirah , Nur Ashikin ,
Adilah Shafiqah , Nur Aisyah , Farah Anys ,
Sofia , Afifah Najwa , Fadhlin Sakinah , Mariatul Shafiqah ,
Ku Najihah , Nafeesha Nasywa , 


*Many ladiess than guyss . Seee !!! Betapa riuhnya kelasss dengan suara Gadis-gadis ayu . :*

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen