Online Diary # AdyLaShaFiekah: 30/7/2014

Wednesday 30 July 2014

30/7/2014

Assalammualaikum.....

Alhamdulillah. Harini bertarikh 30/7/2014 bersamaan dengan Syawal yang ke-3.
Hahaha rasanya dah lama sangat tak update blog ni, nak dekat setahun kut rasanya -,-
Nampaknya cuti raya tinggal lagi 4 hari jaa dan homework MashaALLAH jangan tanyalah hahaha.
Hmm...impian aku nak masuk teknik tak tercapai :') Dan masih stay dkat sekolah yang comei tiuww
bersama sahabat sahabat yang tercinta hahahaha. Berbaloilah result piyemmar aku pun kan.
Tapii...rasa terhinalah jugak kawan kawan semuanya pandai pandai,
terasa jugak mcam disindir, diherdik, mungkin depa tak rasa...
tapi ayat yang macamm ' Ohh berbaloilah result hg centu. ' 
Huyoaaaa. Beb, aku bru kenal hang. :)
Start habis Piyemmar, aku baru sedar yang orang zaman sekarang,
takkan pandang baik budi pekerti kita dahh sayang, orang smua pandang
setinggi mana gahnya hasil ilmu kita tuu. :) 
And now aku dah melangkah ke Form 4 dan kelas Akaun dengan Addmath
ja yang aku mampu kaji dan mengkaji hahah cewah ayat.
Semenjak naik Form 4, memang aku berubah tapi tak sepenuhnyalah,
tapi dalam kelas mmg aku dh tnggalkan hahaha.
Alhamdulillah, kalau time form 3, hahaha memanjang math, sains, bi, sejarah memanjang failed weh.
Tahun nii, tak failed langsung buat masa ni. Math aku naik, sains pun dh biasa A
hahahaha (bangga), bi pun dah naik, yang paling sadis,
Sejarah naik mendadak. Jadii, tak sia sialah perubahan tu kan. :')
 Memang terkejutlah hahaha.
Tapii sayangg....sia sia berjaya dalam diri sendiri. Bila ada kawan sekolah
yang sekolah up up sikit tanya result UP1 ka PPT ka,
bila aku bgitau result, akan keluar satu ayat yang di mana bagi aku air mata aku mmpu menitis
on the spott. Ayat yang mcm ni,
'Yalah, hg bolehlah skolah RTU ja kann' 
' Ohh bolehlahh tu result hang '
' Hang sekolah RTU bolehlahh.' 
Ayat familiar dah 3 tahun. :)
Tapi sometime aku tertanya tanya, sejarah ada 3 paper, tajuk yang sama, 
smuanya menggunakan otak dan usaha.
Sains, tanya benda yang sama jugakk. 
Hahahaha aku pasrah jaa. 
Pandang sekolah buat apaa, bukan sekolah yang melahirkan hang pandai, bijak bagai, dah hang usaha
tulah hasilnya. Takpaaa, aku tak kisah. :)
Ini ja yang mampu diluahkan, banyak sbnarnya, tapi yang
ni yang mmpu. :')

Sekian.





No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen